Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернути / обміняти товар * можна протягом 14 днів, згідно законодавства України при дотриманні наступних умов:
- Товар не був у вживанні,
- Товар не збирався (для товарів, що вимагають складання),
- Збережена заводська упаковка.
Витрати на доставку при поверненні товару належної якості оплачує покупець.
* Товари привезені "під замовлення" підлягають обміну або поверненню тільки у разі браку, неналежної якості, ушкодження.
Як здійснюється повернення:
Для оформлення повернення покупцеві необхідно звернутися до менеджера. Після отримання на склад повернутого товару, грошові кошти будуть перераховані покупцеві протягом 3 робочих днів, якщо були дотримані всі умови повернення.
** У разі відмови від отримання товару безпосередньо на складі Нової пошти через що не залежить від якості товару і нашого інтернет-магазину, витрати на доставку в обидві сторони оплачує покупець. Якщо в процесі експлуатації товару було виявлено дефект, необхідно звернутися до нашого менеджера, далі слідувати отриманим рекомендаціям.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.