Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну


Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості


Повернути / обміняти товар * можна протягом 14 днів, згідно законодавства України при дотриманні наступних умов:

  • Товар не був у вживанні,
  • Товар не збирався (для товарів, що вимагають складання),
  • Збережена заводська упаковка.

Витрати на доставку при поверненні товару належної якості оплачує покупець.

* Товари привезені "під замовлення" підлягають обміну або поверненню тільки у разі браку, неналежної якості, ушкодження.

 

Як здійснюється повернення:

Для оформлення повернення покупцеві необхідно звернутися до менеджера. Після отримання на склад повернутого товару, грошові кошти будуть перераховані покупцеві протягом 3 робочих днів, якщо були дотримані всі умови повернення.

** У разі відмови від отримання товару безпосередньо на складі Нової пошти через що не залежить від якості товару і нашого інтернет-магазину, витрати на доставку в обидві сторони оплачує покупець. Якщо в процесі експлуатації товару було виявлено дефект, необхідно звернутися до нашого менеджера, далі слідувати отриманим рекомендаціям.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.